Samsung DV90T6240LE - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung DV90T6240LE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,5

Erica 17-10-2022
Geschreven voor: Samsung DV90T6240LE

Wij dachten een goede droger te kopen maar het is een waardeloos ding. Heb hem nu een maand en vind hem verschikkelijk. Gemiddelde programma duurt 3 uur en na die 3 uur is het nog niet droog. Hele kleine wasjes wel maar 1 dekbedovertrek red hij niet. Hij draait hem in de knoop waardoor hij hem niet kan drogen.
Grotere wassen zijn standaard niet droog.

Ook al meerdere ritsen en touwtjes van vesten kapot door de droger.
Geen aanrader dus.

zeer teleurgesteld 07-01-2022

rotmachine

Geschreven voor: Samsung DV90T6240LE

Wat een rotmachine. Ik dacht met Samsung een goede machine in huis te halen, maar helaas.
Drogen van handdoeken en klein spul gaat prima. Is ook met 1 maal het programma draaien klaar.
Maar dan de dekbedhoes. DEZE MACHINE IS NIET BEREKEND OP HET DROGEN VAN DEKBEDHOEZEN.
Allereerste keer was alle andere was in de hoes gedraaid en daardoor in een bijna niet te ontwarren
knoop gedraaid. Ergernis. Tweede en volgende malen de dekbedhoes dicht gebonden met een veter.
De machine presteert het dan nog om al het wasgoed in de hoes te draaien, niet in de hoes maar buiten om en er ontstaat een dusdanige knoop die bijna niet uit elkaar te halen is. Machine draait dus niet echt
goedkoop want de was moet dan nogmaals drie uur draaien. Ik heb jarenlang een ander merk wasdroger gehad maar dit heb ik nog nooit gezien. Heb besloten om Samsung te kopen omdat ik ook een wasmachine heb van dit merk die zijn werk wel goed doet.